Waar is mijn pakket?

Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestiging van de bestelling met daarin de verwachte levertijd. Zodra je bestelling ons warenhuis verlaat, sturen we je een verzendbevestiging. Deze e-mail bevat een track&trace nummer, waarmee je op elk moment de exacte status van je pakket kan controleren.

Houd er rekening mee dat het in sommige gevallen 24 tot 48 uur kan duren voordat de tracking link actief wordt.

Kan ik nog wijzigen wanneer of waar mijn bestelling wordt geleverd?

Word je bestelling door Bpost geleverd? Dan kun je door een account aan te maken op Bpost of via de Bpost app zelf je leveringsvoorkeuren doorgeven. Als je niet thuis bent tijdens de bezorging kun je via de tracking link zien of je pakket bij de buren is achter gelaten of naar een afhaalpunt is gebracht.

Word je bestelling door DPD geleverd? Dan kun je via MyDPD  zelf wijzigingen doorvoeren.  Als de bezorger je niet thuis aantreft, kun je via de trackinglink zien of je pakket bij de buren is achtergelaten of naar een afhaalpunt is gebracht.

Mijn bestelling had al bezorgd moeten zijn!

Controleer de tracking link om te zien of het pakket is achtergelaten bij de buren of een afhaalpunt. Als dit niet het geval is en de verzendstatus is gedurende 5 dagen niet veranderd, neem dan contact met ons op via de contactopties onder dit artikel.