Hoe kan ik mijn bestelling of een artikel annuleren?

Heb je een verkeerd artikel besteld of ben je van gedachten veranderd? Zolang je bestelling nog niet in ons magazijn is verpakt, kun je deze in je account annuleren. Selecteer de betreffende bestelling in je account en klik vervolgens op "Artikel annuleren":

Vervolgens kun je de artikelen die je wenst te annuleren selecteren en de reden van annuleren opgeven. Indien je de gehele bestelling wil annuleren, selecteer je alle artikelen. Door op "Annulering aanvragen" te klikken, wordt het verzoek tot annuleren verstuurd.

Houd er rekening mee dat in het geval van een gedeeltelijke annulering, het bedrag van het geannuleerde artikel/de geannuleerde artikelen pas wordt teruggestort op het moment dat de rest van je bestelling wordt verzonden.

Kun je de bestelling niet meer annuleren? Dan is je bestelling al in behandeling in ons magazijn. Een annulering is in dit geval niet langer mogelijk. Indien je bestelling niet meer is te annuleren in je account, kan ook onze klantenservice je bestelling niet meer annuleren.

Maar misschien vind je het toch leuk wat je hebt besteld! Is dat niet het geval, dan kan je de artikelen kosteloos retourneren. Of je weigert het pakket aan te nemen, zodat Bpost deze retour afzender kan sturen.

Zodra je bestelling geannuleerd is, kunnen we de annulering niet meer ongedaan maken. Je kunt de artikelen alleen opnieuw bestellen zolang de verkoopactie nog online staat en je gewenste artikelen nog beschikbaar zijn.