Retouren

Hoe kan ik artikelen terugsturen?

***Onze retourtermijn is tijdelijk verlengd tot 31 dagen*** Je kunt artikelen in originele staat binnen 14 dagen na levering retourneren. Het retouretiket Lees meer...

Moet ik verzendkosten betalen om een of meer artikelen te retourneren?

Wij vergoeden je retourkosten. Print het retouretiket uit en plak het retouretiket op je pakket. Het retouretiket vind je in je account door op de Lees meer...

Actuele aanpassingen van onze services

Onze bedrijfsvoering verloopt zoals gewoonlijk en we doen ons uiterste best om de beloofde leverdata na te komen. Vanwege de huidige omstandigheden Lees meer...

Ik ben niet tevreden met een besteld artikel en wil een klacht indienen. Hoe nu te handelen?

Is je bestelde artikel beschadigd of defect aangekomen? Het spijt ons! Neem in dat geval contact op met onze klantenservice voordat je het artikel Lees meer...

Kan ik meer dan één bestelling in hetzelfde pakket retourneren?

Als je artikelen van meerdere bestellingen van Zalando Lounge wil retourneren, kun je deze gerust in hetzelfde pakket terugsturen. Je vindt alle Lees meer...

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Je ontvangt je terugbetaling zodra de geretourneerde bestelling is aangekomen en verwerkt in ons warenhuis. Dit kan tot 14 dagen na ontvangst van je Lees meer...

Helaas heb ik een verkeerd artikel besteld (maat, kleur). Is het mogelijk om goederen om te ruilen of opnieuw te bestellen?

Zalando Lounge heeft geen vast assortiment. In plaats daarvan bestellen we aan het einde van een verkoopactie alleen de door onze klanten bestelde Lees meer...

Wat moet ik doen als ik geen printer heb om een retouretiket af te drukken?

Als je niet over een printer beschikt, neem dan contact op met onze klantenservice. We sturen je dan een retouretiket per post toe. Lees meer...

Hoeveel tijd heb ik om mijn retourzending terug te sturen?

***Onze retourtermijn is tijdelijk verlengd tot 31 dagen***   Als je een of meerdere artikelen wil terugsturen, heb je 14 dagen de tijd om dat te Lees meer...

Krijg ik een melding wanneer mijn geretourneerde bestelling door jullie is ontvangen?

Zodra de artikelen die je hebt geretourneerd in ons warenhuis zijn aangekomen en zijn verwerkt, sturen we je een e-mail ter bevestiging van de ontvangst Lees meer...