Verzending

Hoeveel bedragen de verzendkosten bij Zalando Lounge?

Bij Zalando Lounge zijn de standaard verzendkosten € 3,90 per bestelling, ongeacht hoeveel artikelen je bestelt.  De verzendkosten dekken de Lees meer...

Hoe controleer ik de status van mijn bezorging?

Zodra je bestelling vanuit ons magazijn is verzonden, sturen wij je een e-mail met een tracking link van BPost of DPD. De tracking link wordt actief op Lees meer...

Is het mogelijk om het afleveradres te wijzigen van een bestelling die al geplaatst is?

Zodra je jouw bestelling hebt afgerond en bevestigd, kunnen wij vanwege technische redenen helaas geen wijzigingen meer doorvoeren. Dit betreft zowel het Lees meer...

Hoe lang bedraagt de levertijd?

De artikelen die je hebt besteld, worden aan het einde van de verkoopactie bij onze leverancier aangevraagd. Na aankomst in ons logistiek centrum Lees meer...

Wie levert mijn pakket?

Zalando Lounge bestellingen worden in België geleverd door Bpost en vanaf 06.04 ook door DPD.   Om je de beste service te bieden, hebben wij Lees meer...

Wat te doen als ik een beschadigd pakket ontvang?

Als je pakket beschadigd is aangekomen, willen we je vragen een korte beschrijving van de schade en 3 tot 5 foto's te sturen die duidelijk het Lees meer...

Wat als ik niet thuis ben als de postbode mijn pakje komt afleveren?

Niet thuis? Geen probleem! Als je niet thuis bent, probeert Bpost het pakket eerst te bezorgen bij de buren. Lukt dit niet, dan laten ze een bericht voor Lees meer...

Waar levert Zalando Lounge?

Zalando Lounge biedt momenteel verzending aan naar adressen in Nederland, Oostenrijk, Frankrijk, Duitsland, Italië, Zwitserland, Denemarken, Zweden, Lees meer...

Kunnen artikelen uit een bestelling afzonderlijk van elkaar worden verzonden?

Vanwege technische en logistieke redenen zijn wij helaas niet in staat om artikelen uit een bestelling apart te verzenden. Je hebt een bestelling Lees meer...

Is het mogelijk om twee (of meer) bestellingen voor verzending te combineren, om verzendkosten te besparen?

Vanwege logistieke en boekhoudkundige redenen is het helaas niet mogelijk om meerdere bestellingen samen te voegen. Lees meer...

Is er een optie beschikbaar om de levertijd voor mijn bestelling te verkorten?

Helaas kunnen we niet voor alle artikelen op onze website een verkorte leveringstijd aanbieden. Deze leveringsoptie is alleen beschikbaar voor bepaalde Lees meer...

Worden alle artikelen van mijn bestelling in één pakket verstuurd?

Over het algemeen kunnen bijna alle artikelen in één pakket worden verstuurd. Bij acties met koffers of zitzakken worden de artikelen wegens Lees meer...